mandag 16. januar 2012

Vind og buffet

Utrolig avslappende dag på stranda; badet, solt oss, gått fra den ene enden til den andre, tatt et par Singha på Bob's Bar...

Mye bølger i dag, kjempemoro å se fruen kjemper seg utover:-)
Måtte redde mine utgåtte sandaler fra bølgene mange ganger...men de ender nok livet sitt her i Thailand! Skal på jakt etter nye i morgen. Fruen fikk shoppa seg litt ved bodene på stranda i dag; selvsagt noe lilla...

Lunsjen ble også i dag spist hos strandstol-haiene våre...alle tiders mat der. Ble "Fried Shrimp, Spicy" på meg, og "Ham and Cheese Sandwich" på mor.

Fikk også besøk av labrador som gikk frem og tilbake på stranda flere ganger.

I kveld har vi spist "Thai Buffet" på hotellet, etter først har kost oss med noen Mojitos i poolbaren....

Mye god Thai-mat på bordet; innbakte reker, satay (grillspyd med kylling, okse, purke eller fisk), diverse supper, curries, og et hav av utvalg på sauser. Måtte nesten ha bistand opp til rommet etterpå:-)
Fruen var noe mer edruelig med desserten i dag, forsynte seg bare en gang...utrolig...
Hadde jeg ikke vist bedre, hadde jeg veddet en hundrings på en graviditet godt ut i perioden, på rom 2317...og det kunne seg ut til at det var meg (GS) Tror ikke jeg lærer når det gjelder mat...

Kvelden avsluttes med Jaegermeister og Ouzo på rommet, god kveld og natt til dere hjemme!

GS

1 kommentar:

  1. Sjølsagt mått det verra nå lilla - Bombe..
    Trivelig at dokk har oppretta dokk en blogg.
    Ska i liten misunnelse følg reisen i varmere strøk.
    Vimså..

    SvarSlett